7. 1. 2011

2010

Aj keď by sa to podľa článkov na tomto blogu mohlo zdať, že už asi nebehám, zatiaľ to nie je tak. Aj ja som bol prekvapený, keď som sa po dlhom čase pozrel na blog a zistil som, že za celý minulý rok som nenapísal ani čiarku.
Napadli ma hneď dva dôvody:
  • rok 2010 musel byť veľmi krátky - čo je ako sami uznáte blbosť, aj keď, čím som starší, tým rýchlejšie mi roky ubiehajú
  • v roku 2010 sa nestalo nič, čo by mi stálo za napísanie zopár riadkov - ani to nie je pravda, lebo vždy sa nájde niečo, čo stojí za zapísanie, napr. beh v Turanoch (iba 20s za Robom Rolkom), beh v Krasne (o prsia pred Lacom Sventekom), trápenie sa o mája do októbra (zranenie, ...)
 Po dlhšom uvažovaní som za hlavného vinníka celej situácie označil nedostatok času - teda veľa práce, zlú organizáciu času a všetko, čo s tým súvisí.

Dúfam, že tento rok to bude lepšie. Keďže však nie som zástancom novoročných záväzkov, iba dúfam, že takto o rok si budem mať na čo zaspomínať pri čítaní svojich príspevkov na tomto blogu.

Všetkým prajem veľa zdravia, šťastia a Božieho požehnania v roku 2011. Ako mi ktosi napísal, ostatné sa dá kúpiť.

1 komentár:

Anonymný povedal(a)...

Hlavne je že si nájdeš čas na behanie a to je dôležitejšie keď ešte niečo občas napíšeš tak to je len plus Ondrej H.